СКЛАД НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ

Голова науково-методичної ради:

Сенько І.В. – директор школи, вчитель-методист, Заслужений працівник освіти України, тифлопедагог.

Члени методичної ради:

- Доктор О.А. – заступник директора з НР, тифлопедагог;

- Несух Ю.І. – заступник директора з ВР, вчитель-методист;

- Лазар М.І. – голова м/о вчителів гуманітарного циклу, тифлопедагог;

- Попович З.А. – голова м/о вчителів початкових та допоміжних класів, тифлопедагог;

- Петрус М.В. – голова м/о природничо-математичного циклу, вчитель-методист, тифлопедагог;

- Саранчук О.Р. – голова м/о вихователів, тифлопедагог, вихователь;

- Кампов С.М. – голова м/о класних керівників, тифлопедагог, вчитель початкових класів;

- Тімоніна Н.П. – вчитель обслуговуючої праці, дефектолог;

- Гарновді Т.В. – практичний психолог.

Організація роботи науково-методичної ради

За сучасних умов розвитку освіти в Україні виняткового значення набуває система методичної роботи, головною метою якої є не лише надання реальної, ділової допомоги педагогічним кадрам у розвитку їх професійної майстерності, але й активізація творчого потенціалу кожного вчителя.

І саме в зв'язку з цим чільне місце в структурі методичної роботи посідає науково-методична рада школи, яка є професійним колективним громадським органом, що на добровільних засадах об'єднує педагогів, які прагнуть здійснювати перетворення у школі на науковій основі.

Методична рада покликана координувати зусилля різних служб, творчих педагогів, діяльність яких спрямована на розвиток науково-методичного забезпечення освітнього процесу, а саме:

- розглядає, оцінює важливі пропозиції щодо розвитку школи;

- аналізує хід та результати роботи педагогів;

- організує роботу з розвитку професійної майстерності вчителя.

Функції науково-методичної ради:

1. Організаційно-педагогічна функція передбачає:

- сприяння пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;

- забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;

- зміцнення навчально-матеріальної бази закладу;

- використання особистісно-зорієнтованого підходу до навчання та виховання учнів з вадами зору;

- здійснення загального керівництва науково-методичною роботою;

- розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження.

2. Інструктивно-методична функція передбачає:

- інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації навчально-виховного процесу;

- оперативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників школи, області, країни.

ЗАСІДАННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

№ п/п Зміст роботи Дата проведення Відповідальні Примітка
1 2 3 4 5
І З А С І Д А Н Н Я
1 Аналіз метод. роботи за 2013-2014 н.р., структура та завдання на 2014-2015 н.р. Вересень Сенько І.В.
2 Планування роботи шк. м/о, ШМП, тифлосемінарів, педагогічних читань -//- Доктор О.А.
3 Про підвищення кваліфікації педагогів -//- Доктор О.А.
ІІ З А С І Д А Н Н Я
1 Про проведення Тижня знань з предметів природничо-математичного циклу Листопад- Грудень Доктор О.А. Петрус М.В
2 Про використання в роботі вчителями та вихователями ІКТ -//- Доктор О.А. Несух Ю.І.
3 Про роботу ШМП -//- Сенько І.В., Доктор О.А.
ІІІ З А С І Д А Н Н Я
1 Про проведення Тижня знань з предметів гуманітарного циклу Лютий- Березень Доктор О.А. Лазар М.І.
2 Педагогічний консиліум учнів 4 кл. із вчителями, які викладатимуть у 5 кл. -//- Доктор О.А.
3 Про узагальнення досвіду роботи вчителів, що атестуються -//- Сенько І.В.
ІV З А С І Д А Н Н Я
1 Про підготовку до проведення підсумкових зрізів знань учнів 4-го та 10-го класів Квітень- Травень Доктор О.А.
2 Про стан самоосвіти педагогів -//- Сенько І.В.
3 Про проведену роботу науково-методичної ради в 2014-2015 н.р. -//- Сенько І.В.
І. Заходи по підвищенню кваліфікації вчителів
1 Провести такі навчально-педагогічні заходи: - тифлосемінари - педагогічні читання - обмін досвідом Жовтень- Березень Січень Прот. н. р. Дирекція
2 Вивчити основні напрямки і форми роботи педагогів, які атестуються Прот. н. р. Дирекція
ІІ. Аналіз навчально-виховного процесу
1 Перевірити стан забезпечення учнів підручниками, зошитами та ін. приладдям Вересень Сенько І.В. Доктор О.А.
2 Скласти посеместрово графіки проведення: - контрольних зрізів знань; - відкритих уроків; Вересень, Січень Доктор О.А.
3 Провести зрізи знань з предметів: - математики; - укр. мови. Грудень Березень Дирекція
4 · Перевірити раціональність використання ІКТ на уроках математики, алгебри, геометрії. Березень Дирекція
5 Проаналізувати: а) стан відвідування учнями уроків; б) стан ведення шкільної документації; в) зайнятість учнями на корекційно - розвиткових заняттях, факультативах Щомісяця Раз у чверть Раз у чверть Дирекція
ІІІ. Вивчення, узагальнення і впровадження в практику роботи ППД
1 Вивчити передовий педагогічний досвід вчителів, що атестуються Прот. н. р. Сенько І.В.
2 Допомогти вчителям у накопиченні фактів, їх науковому аналізі, пошуках і перевірці ще неапробованих способів навчання. Прот. н. р Дирекція
3 Провести предметні тижні знань з предметів природничо-математичного та гуманітарного циклу За планом роботи школи Дирекція, голови М/О
ІV. Зміцнення матеріальної бази методичного кабінету
1 Поновити кабінети: · стендами; · меблями; · розробками відкритих уроків; · сценаріями виховних заходів; · папками з доповідями та рефератами. · Прот.н.р Сенько І.В., Доктор О.А., Несух Ю.І.
Кiлькiсть переглядiв: 1087

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.