ТЕХНІКИ

позитивного звертання до учнів,

що гармонізують соціокультурний простір

Техніка „Я висловлювання" (до класу і до окремого учня)

  • Я хотіла б щоб ви (опанували, навчились, засвоїли) допоможіть мені, будь ласка, (зробіть, прочитайте, напишіть, виконайте) ...

Техніка надихання (до класу)

  • Я хочу вас навчити ... Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей
    (... спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)
  • Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
  • Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.

Техніка схвалення (до класу)

  • Я така задоволена, що ми всі сьогодні так дружно і злагоджено попрацювали
  • Мені приємно про це сказати, що сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)
  • Як добре, що ти повірив у свої сили і виконав це завдання.
  • Як чудово, що ти не зупинився перед труднощами, а подолав їх.

Техніка спонукання (до класу)

  • А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і постарайтеся вловити основну думку. (до учня)
  • Зосередься, подумай і зверни увагу на ось цей пункт.

Комбінація технік надихання-схвалення.

  • Надихнути і схвалити як уже успішно зроблену справу. (до класу і до окремого учня)
  • Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.

Комбінація технік надихання спонукання

  • Я( відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.

Комбінація технік спонукання-схвалення (до класу і до окремого учня)

  • Зосередьтеся, подумайте і ви дасте відповідь на запитання, яке я зараз поставлю.
    Я впевнена, що ви добре попрацюєте, дасте чудові відповіді.
Кiлькiсть переглядiв: 431