Хочеш бути хорошим співрозмовником? Слідкуй правилам:

Правило перше: щиро цікавтеся іншими людьми.

Перш, ніж приступати до обговорення проблеми, яка цікавить Вас, буває корисно поговорити про ті проблеми, які хвилюють вашого співрозмовника. Він стане ближче до вас і швидше вирішить ваші запитання. Цю думку вдало висловив давньоримський поет: «Ми цікавимося іншими людьми тоді, коли вони цікавляться нами».

Правило друге: посміхайтеся!

/Files/images/stornka_psihologa/poradi_uchnyam/1234.jpg Цією мудрістю володіли древні китайці. Вони говорили: «Людина без посмішки на обличчі не повинна відкривати магазин». Американці вважають, що вміння посміхатися тісно пов'язане з умінням управляти власним настроєм. Зусиллям волі людина може керувати своїми діями, що відбивається на її настрої.

Правило третє: звертайтеся до людини по імені!

Власне ім’я для людини — це найприємніший набір звуків, який вона хоче чути постійно. Тут можна зробити одне уточнення — запитай співрозмовника, як до нього слід звертатися, адже не всі варіанти імені однаково приємні власнику цього самого імені.Запам'ятавши це ім'я і невимушено вживаючи його, ви робите людині тонкий і досить ефективний комплімент. Якщо ви забудете ім'я людини, неправильно його вимовите або напишете, то поставите себе у вельми невигідне становище.

Правило четверте: будьте хорошим слухачем.

/Files/images/stornka_psihologa/poradi_uchnyam/123.jpg Виявляючи щиру зацікавленість до висловлювань, проблем ділового партнера, можна пробудити його симпатію до вас. Такий прояв уваги - один з найбільших компліментів для будь-якої людини. Багатьом співрозмовникам не вдається справити сприятливе враження тому, що вони не вміють уважно слухати. Вони настільки стурбовані тим, що збираються самі сказати, що ні до чого не прислухаються. Доброзичливий, співчутливо налаштований слухач викликає симпатії будь-якого співрозмовника

Правило п'яте: говоріть про те, що цікавить вашого співрозмовника.

До кожної ділової зустрічі необхідно ґрунтовно готуватися. Читаючи ділову пресу, розпитуючи спільних знайомих, необхідно визначити ті питання, які найбільше цікавлять вашого майбутнього співрозмовника. Потім необхідно поповнити власні знання з цих питань. Найвірніший шлях до серця людини - це розмова з нею про те, що вона цінує понад усе. Такий підхід неодмінно полегшить налагодження ділових контактів.

Правило шосте: не критикуйте нікого!

У бесідах утримайтеся від критики на адресу свого співрозмовника, так і взагалі інших людей навколо вас. І пам'ятайте, що кожен має право на помилку, і завжди існує дві точки зору на те чи інше подія.

Правило сьоме: будьте з людьми щирими!

Це зовсім не означає, що ви повинні ділитися з першим зустрічним. Швидше бути відкритим. Людина навпроти вас обов'язково відчує фальшиві нотки у вашій інтонації, а це найгірше, що може статися в ході розмови. Цінуйте людей навколо і будьте до них доброзичливі. Таким чином вам буде дуже просто налагоджувати нові зв'язки і у вас ніколи не виникне проблем з комунікацією.

Кiлькiсть переглядiв: 79

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.