План

заходів Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІст.

щодо профілактики булінгу на 2019 – 2020 навчальний рік

№ п/п Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконання Відповідальний
Діагностичний етап
1 Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах Вересень Психолог школи
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. Усі категорії учасників освітнього процесу Упродовж року Класні керівники, вихователі практичний психолог школи
Інформаційно-профілактичні заходи
1 Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах Батьки здобувачів освіти травень Директор школи
2 Засідання методичного об’єднання класних керівників та вихователів на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » Класні керівники, вихователі Жовтень Заступник директора з ВР, голови м/о
3 Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» 1 – 10 кл. Упродовж року Психолог школи
5 Контроль стану попередження випадків булінгу Нарада при директорі Листопад Квітень Директор школи
6 Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» Педагогічний колектив Березень Психолог школи
7 Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню Педагогічний колектив Упродовж року Заступник директора з ВР
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1 Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків 1-4 Упродовж року Класоводи, вихователі
2 Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять 1-10 Упродовж року Класні керівники та вихователі
3 Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості 6 – 10 Упродовж року, КВД Вихователі
4 Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії 1-10 Упродовж року Класоводи, учителі літератури, історії
5 Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» 1-10 09-15 грудня Класні керівники та вихователі, учителі правознавства, практичний психолог школи
6 Виховна година: «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг» 1-10 Протягом року Педагог-організатор
7 Виховні заходи антибулінгового спрямування 1 – 10 Упродовж року Вихователі
Психологічний супровід
1 Діагностика стану психологічного клімату класу 1-10 Упродовж року Психолог школи
2 Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час 1-10 Упродовж року Кл.керівники, вихователі, психолог
3 Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу 1-10 Упродовж року Психолог школи
4 Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу 1-11 Упродовж року Психолог школи
Робота з батьками
1 Тематичні класні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» Батьки Вересень Класні керівники та вихователі
2 Консультації батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини 1-10 Упродовж року Психолог школи
3 Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» 6-10 Січень – Лютий Психолог школи
4 Інформаційна робота через інтернет-сторінки Упродовж року Заступник директора з ВР
Кiлькiсть переглядiв: 13

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.